Pilebladet og Bladkompagniet. 

Post Nord er stoppet med at levere Pilebladet, og uddelingen er derfor overgået til Bladkompagniet. 
Hvis du ikke modtager bladet  - skal du fremover reklamere direkte til Bladkompagniet via deres kundeservice - evt. via nedenstående link eller telefon 7631 9999 inden kl. 15 eller mail direkte til kvalitetabo-@-bladkompagniet.dk

De gør hvad de kan for at forbedre deres omdeling, siger de, og hører derfor gerne fra alle, der ikke har modtaget bladet. 

Pilebladet 85 - omdeles 2. oktober 2018 

Du skal selv være opmærksom på at dit Pileblad kommer hjem til dig. Modtager du ikke bladet indenfor 14 dage efter udgivelsesdagen og du HAR indsendt din klage til Bladkompagniet, kan du skrive til sekretariat-@-pileforeningen.dk

Klager, der sendes mere end 4 uger efter udgivelsesdagen, kan desværre ikke forventes afhjulpet. 

HUSK at melde flytning direkte til Pileforeningens sekretariat på sekretariat-@-pileforeningen.dk. Husk at oplyse dit medlemsnummer. 

Har du rykket mere end 1 gang til Bladkompagniet? 

- så vil vi bede dig om at udfylde denne blanket, så vil Pileforeningens sekretariat følge op på den manglende levering.

KLIK HER

Vi beklager fejlene og håber snarest at få løse problemet i samarbejde med Bladkompagniet.

HUSK at du altid kan læse Pilebladet online, når du logger ind med dit medlemsnummer og kode her på hjemmesiden - LOGIN

**********