Pilebladet og Bladkompagniet. 

Pilebladet distribueres til Pileforeningens medlemmer af Bladkompagniet. 
Hvis du ikke modtager bladet  - skal du fremover reklamere direkte til Bladkompagniet via deres kundeservice ved at anvende nedenstående KLIK knap

Du kan også vælge at ringe til Bladkompagniet på telefon 7631 9999 inden kl. 15 på hver dage eller mail direkte til kvalitetabo-@-bladkompagniet.dk

Pileforeningens bestyrelse ser gerne at du anvender nedenstående formular ved henvendelse til Bladkompagniet, da der sendes en kopi af hver henvendelse til Pileforeningens sekretariat og vi derigennem har dokumentation for reklamationer i dialog om samarbejdet med Bladkompagniet fremadrettet.

Pilebladet udkommer i den første uge i januar, april, juli og oktober.

Du skal selv være opmærksom på at dit Pileblad kommer hjem til dig. Modtager du ikke bladet indenfor 14 dage efter udgivelsesugen og du HAR indsendt din klage til Bladkompagniet, kan du skrive til sekretariat-@-pileforeningen.dk

 

KLIK HER FOR KLAGEFORMULAR 

HUSK du skal være logget ind for at anvende klageformularen

 

Klager, der sendes mere end 4 uger efter udgivelsesdagen, kan desværre ikke forventes afhjulpet. 

 

Er du flyttet?

HUSK at melde flytning direkte til Pileforeningens sekretariat på sekretariat-@-pileforeningen.dk. Husk at oplyse dit medlemsnummer. 

HUSK at du altid kan læse Pilebladet online, når du logger ind med dit medlemsnummer og kode her på hjemmesiden - LOGIN

**********

BRUG DENNE FORMULAR VED HENVENDELSER TIL BLADKOMPAGNIET

 

KLIK HER