Flet og Fællesskab 2021

Pileforeningen er medarrangør og tilrettelægger af Højskoleugen Flettetræf "Flet og Fællesskab", som foregår hvert andet år, i ulige år, på Brandbjerg Højskole

I 2021 vil Flet og Fællesskab bestå af både danske og udenlandske undervisere, som underviser i både kurvemagerfagets mange teknikker og håndværk på hver deres unikke og kunstneriske måde. Og denne gang også de bedste undervisere indenfor andre håndværk såsom træsnitteri, udformning af lamper i træ, papir og pil eller peddigrør,

Vi fordyber os både i håndværket, teknikkerne, udtrykkene, og skabelsesprocessen - og så får vi højskolelivet med og bliver klogere på os selv, hinanden, samfundet og klimaet?

Fælles tema

På Flet og Fællesskab 2021, vil der være et fælles tema om BÆREDYGTIGHED

Vi har fået Lois Walpole, som er international kunstner og kurvemager, til at forestå den kunstneriske ledelse af fælles projekt med bæredygtighed, brug af genbrug og affald til at skabe og kreere unikke og spændende projekter i løbet af ugen sammen med alle kursister. Dette får du helt gratis med, når du tilmelder dig Flettetræf Ugen Flet og Fælleskab 2021.

Læs om de mange forskellige workshops, som du kan tilmelde dig fra 1. december 2020 på Brandbjerg Højskoles hjemmeside

KLAR - PARAT - START

Del vores postkort ud

Vil du hjælpe med at dele vores flotte postkort om Højskole ugen ud?

Så skynd dig at skrive til sekretariat-@-pileforeningen.dk

Husk at skrive hvor mange du ønsker

Postkort til download