Pileforeningen udgiver ikke selv bøger, men vi formidler gerne bøger om pil og flet.

Du kan finde oversigten over Pileforeningens bibliotek her  bogliste

Hvis du har en god bog, som du synes foreningen skal indkøbe og anmelde, så lad os det vide.
Skriv til pileforeningen-@-pileforeningen.dk

Lån Pileforeningens bøger!

Vi vil gerne have at bøgerne kommer ud til medlemmerne og har derfor besluttet, at bøgerne kan lånes i en måned mod et depositum på 100 kr./bog og fragten betales af låneren.
Bøgerne skal selvfølgelig leveres tilbage i god stand. Hvis de er beskadiget eller ikke afleveres til aftalte tidspunkt, skal bogen/bøgerne erstattes.

Lånetiden kan evt. forlænges, hvis der ikke er andre der har bestilt bøgerne

Kontakt undertegnede på mail eller sms med navn og adresse og en liste over de bøger du vil låne, så aftaler vi de nærmere betingelser for udlånet.

Til vores Flettetræf, som afholdes hvert andet år i ulige år, skal alle bøgerne være tilbage i biblioteket.  Det betyder, at udlånte bøger skal være leveret retur inden Flettetræffet, så andre har mulighed for at se og læse i dem under Flettetræffet.

Biblioteket administreres ved:

Sekretariatet