Pilebladet og Bladkompagniet. 

Post Nord er stoppet med at levere Pilebladet, og uddelingen er derfor overgået til Bladkompagniet. 
Hvis du ikke modtager bladet  - skal du fremover reklamere direkte til Bladkompagniet via deres kundeservice - evt. via nedenstående link eller telefon 7631 9999 inden kl. 15 eller mail direkte til kvalitetabo-@-bladkompagniet.dk

De gør hvad de kan for at forbedre deres omdeling, siger de, og hører derfor gerne fra alle, der ikke har modtaget bladet. 

Blad nr. 82 - burde være omdelt fra d. 7.1.18

Der er desværre opstartsproblemer. Vi beklager ustabil levering af Pilebladet

Disse problemer vil for de langt de flestes vedkommende blive løst i nær fremtid 

MEN har du rykket mere end 1 gange? 

- så vil vi bede dig om at udfylde denne blanket, så vil Pileforeningens sekretariat følge op på den manglende levering.

KLIK HER

Vi beklager fejlene og håber i løbet af få uger at have løst problemerne

HUSK at du altid kan læse Pilebladet online, når du logger ind med dit medlemsnummer og kode her på hjemmesiden - LOGIN

**********